Queiroz, Etianne Waleska LopesPaula, Clara Mítia dePortela, Masu Capistrano CamurçaPereira, Júlio Otávio Portela2020-07-162020QUEIROZ, Etianne Waleska Lopes et al. Avaliação da satisfação dos clientes dos serviços de restaurantes da cidade de Tianguá, Ceará: uma análise descritiva. In: ANDRADE, Francisca Joyce Elmiro Timbó; MORAES, Georgia Maciel Dias de; QUEIROZ, Herlene Greyce da Silveira (Orgs.). Gestão da qualidade e segurança dos alimentos: coletânea de pesquisas acadêmicas. Sobral-CE: SertãoCult, 2020, p. 119-131.10.35260/87429007p.119-131.2020978-65-87429-00-7https://deposita.ibict.br/handle/deposita/124The cultural changes of the last decades have taken food services tation to occupy a prominent place in the food culture of individuals and the habit of having meals outside the home is increasingly common. (MACEDO; FALANI; NETO, 2015). In Brazil, the growth of meals outside the home is notorious (CLARO et al, 2014). This reality shows the increase in establishments that produce meals for immediate consumption across the country. Such locations include large-scale production units and types of organization with different types of services, such as shops, buffets, snack bars, fast food, cafes, bistros, restaurants, hotels and commercial restaurants (BEZERRA et al, 2017).application/pdfopenAccesshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/Gestão de alimentosSegurança alimentarPesquisas acadêmicasQualidade.Gestão e segurança alimentarCiência e Tecnologia de AlimentosAvaliação da satisfação dos clientes dos serviços de restaurantes da cidade de Tianguá, Ceará: uma análise descritiva.Evaluation of customer satisfaction for restaurant services in the city of Tianguá, Ceará: a descriptive analysis.Capítulo de livro